🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ریحانهٔ بهشتی

(ثبت: 266814) دی 17, 1402 
ریحانهٔ بهشتی

ریحانهٔ بهشتی

( به یاد شهیدهٔ دو ساله ، ریحانه سلطانی نژاد)

گوشواره های قلبی
با کاپشنِ صورتی

با خنده ای روی لب
عجب تو خوش صورتی

ریحانه جون عزیزم
امشب گلم دعوتی

به آغوشِ خداوند
بهشتِ پُر نعمتی

تو مهمونِ حسین (ع) و
شش ماهه ی حضرتی

تو همدمِ رقیّه (س)
براش یه هم صحبتی

دو ساله بودی اما
شهیدی خوش سیرتی

تو رَهرُوِ مکتبِ
سردارِ خوش غیرتی

شهادتِ تو داره
پَیامدِ مثبتی

ریحانه ی دو ساله
تو عاملِ وحدتی

شاعر : علیرضا قاسمی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. درود بر شما
    روح همه شهدا شاد و با اولیاء الله محشور باد🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا