🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ریشه ی مشکل

(ثبت: 224739) فروردین 16, 1399 

 

رنجشم از شما جوانان نیست/

از گروه شما و آنان نیست/

ریشه ی مشکل از بزرگان است.//

(سروش، قالبی تازه و توانمند در شعر پارسی و تا حدود زیادی جامع قالب های دوبیتی و رباعی و سه گانی و
پلی ست میان شعر سنتی و نو)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. حامی شریبی

    فروردین 16, 1399

    یکی از تاثیرات و شاخصه هایقلم جادویی شما دوست گرامیحس تمایل به هارمونی قلمتان است تا همرنگ دلتان شویم این کمترین اتفاقی است که هرکس قادر به آن باشدواین چیزی نیست جز دلداگی شما به زبان و ریشه های فرهنگ فارسیدرودتان باددوست ادیب ، جناب استادرضا پور گرامی و متین 🌹🌹

    • محمدعلی رضاپور

      فروردین 16, 1399

      درود و سپاس تان دوست عزیزم جناب حامی شریبی گرانقدر!
      با نگاه مهر می نگرید❤️🙏🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 16, 1399

    چند سروش

    1-
    رنجشم از شما جوانان نیست/
    از گروه شما و آنان نیست/
    ریشه ی مشکل از بزرگان است.//

    2-
    تو که از عاشقت حذر کنی و/
    ترکِ یک لحظه- یک نظر کنی و/
    روی، سوی دلی دگر کنی و/
    با دلِ دردمند، کارَت نیست.//
    3-
    سروشی پلکانی (از لَخت بلند به کوتاه) با عروض آزاد

    در قلمروی به پهنای تمام جهان/
    پادشاهیِ شما جاودران/
    بزرگ- بی قرینه سلطان!/
    حضرت عشق!//

    (سروش، قالبی تازه و توانمند در شعر پارسی و تا حدود زیادی جامع قالب های دوبیتی و رباعی و سه گانی و
    پلی ست میان شعر سنتی و نو)

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا