🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زخم و نور و درد

(ثبت: 260081) خرداد 2, 1402 

 

زخم هامان ،
کجاست شفا ؟
بدو گفت : زخم هایمان چه؟
گفت : از جایشان نور وارد میشود .
امّا درد هایمان چه …!!!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 2, 1402

    موفق باشید
    💐🌿🍃💐🌿🍃

    • علی مکرمتی

      خرداد 2, 1402

      درود بانو
      آنچه آرزو کردی برایم ، بیکران دارم برایت آرزو … 🌿🌺🌿

  2. محمدعلی رضاپور

    خرداد 2, 1402

    درود تان

    • علی مکرمتی

      خرداد 2, 1402

      خدا قوت استاد رضا پور عزیز
      سپاسگزارم🙏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا