🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زمانه بیرحم

(ثبت: 219939) دی 3, 1398 

 

او
با رساندن غروب !
آرزو ها را تمام
در مجرای اندیشه
هنگامیکه هنوز به حقیقت نپیوسته بودند
از پای در آورد
و قاتل لحظات شد
او زمان بود بی رحم و زننده !!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. هر زمان نو می شود دنیا و ما
    بی خبر از نو شدن اندر بقا

    عمر هم چون جوی نو نو می رسد
    مستمری می نماید در جسد مولوی

    درود بر شما جناب میرزایی عزیز

    زیبا سرودید

    زنده باشید

    💐🙏💐

  2. سپیده طالبی

    دی 4, 1398

    زیباست و به معنا گرامی
    درودتان باد🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا