🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زمستان و شکفتن

(ثبت: 3276) بهمن 14, 1395 
زمستان و شکفتن

بسمه تعالی

باید پتویی گدایی کنم.
شب ها
باغچه ی حیاط ما
میان تاریکی
سرما میخورد،
و بخاری هم بخل ورزیدن را
کنار نمیگذارد.

باید پتویی گدایی کنم

یا خانه تکانی را شروع کنم.
گویا زمستان
با شکفتن دشمنی دارد …

حامی

نظرها
  1. مهران اسدپور

    بهمن 15, 1395

  2. زهره خسروی

    بهمن 15, 1395

  3. سحر جهانی

    بهمن 15, 1395

    احسنت

    بسیار زیبا…..

  4. طارق خراسانی

    بهمن 16, 1395

    سلام و درود

    براستی چنین است حامد جان که :

    زمستان
    با شکفتن دشمنی دارد …

    • حامد علی بیگی

      بهمن 16, 1395

      سلام و درود بر پدر عزیزم

      بله پدر جان همینطوره

      ممنون از حضورتون و اینکه اشعارم را دنبال میکنید

  5. جواد مهدی پور

    بهمن 16, 1395

    سلام جناب حامد بزرگوار

    عالی ست

    زنده باشید

    • حامد علی بیگی

      بهمن 16, 1395

      سلام بر استاد مهدی پور عزیز

      ممنون از لطف شما

      سلامت باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا