🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زمستان چقدرمظلوم است!

(ثبت: 3029) دی 9, 1395 
زمستان چقدرمظلوم است!

زمستان چقدرمظلوم است!
با اینکه اجاق ها راروشن میکند
        ازچشم اومی بینند 
         همه سردی خود را 

به ترکی

قیش نقدر مظلومدیر!
اجاق لاری یاندیرا یاندیرا
 اؤنون گؤزوندن گؤرورلر
       سؤیوقلیقلارین

  به مازنی

زمستون چندی مظلوم هسته
بااینکه اجاقاره روشن کنده
    ونی چش جه ویینه
    توم شی سردی ره

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):