🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زمستان

(ثبت: 268870) فروردین 17, 1403 

 

برف می‌بارد ولی شادی آن دوران کجاست؟
آری آن لبخندهای گرم آن بوران کجاست؟
کشتی پهلو گرفته می‌نشیند کنج غم
کس نمی‌داند که مروارید این طوفان کجاست؟
آری آن لبخندها و این‌همه برف سفید
این یکی را دیده‌ام، در حیرتم پس آن کجاست؟
صبر کردم تا بیایی برف آمد سرد شد
یوسف گمگشته‌ٔ این کلبهٔ احزان کجاست؟

It is snowing, but where is the joy at that time?
Yes, where are those warm smiles of that storm?
The ship docks in a sad corner
Who knows where the pearl of this storm is?
Yes, those smiles and all this white snow
I saw this one, I was in awe, so where is it?
I waited for you to come, it snowed and it got cold
Yusuf is lost, where is this Ahzan hut?

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا