🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زنبق هایی که کاشته بودیم

(ثبت: 249076) تیر 14, 1401 

 

مثل پرنده ای در بند
که به پرواز می اندیشد
هر لحظه و هر جا
به تو می اندیشم

پشت باغ خاطره هایمان
زنبق هایی که کاشته بودیم پژمردند
تو نیستی و از گذشته
یک آسمان حسرت
سهم من است

از شعله شعر من
دود اندوه برمی خیزد،

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):