🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زنده باد ایران و ایرانی

(ثبت: 2733) آبان 9, 1395 
زنده باد ایران و ایرانی

منم از نسل کوروش ؛شاه شاهان

که  بوده بر  جهانم  نیکْ  سلطان

نژادم   سرفراز   از   کاوهِ   گُرد

که  از ضحاک  تاج  پادشه   بُرد

منم   آن   آریایی؛ پور   آرش

نژاد سربلندی چون سیاووش

ز   زالم   ؛ زاده ِ   رودابه هستم

من  آن  تاریخ میهن  می پرستم

مرا  یکتا پرست   بودست   نیاکان

نه  بت   را   می پرستیدند  از   جان

فقط   از   بهر   یزدان  افتمش خاک

ز بهر   سنگ   سینه   کی کنم  چاک

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. درود برشما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا