🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار بیژن آریایی

شیخکی   رفت به   منبر خطبه    و موعظه   خواند

آن    چنان گفت   که حضار  ؛  در   اندیشه    بماند

مثنوی

خوانش: 1396

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

               ارزانی همه بانوان ایران زمین

غزلی  خواهم  ساخت ، غزلی پر  ز  امید

خوانش: 444

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

داستان پیرمرد و ازدواج با دختری 18ساله!!!!!!

پیرمردی  رفت   در   نزد     طبیب

قصیده

خوانش: 16757

سپاس: 2

تعداد نظر: 12

منم از نسل کوروش ؛شاه شاهان

که  بوده بر  جهانم  نیکْ  سلطان

مثنوی

خوانش: 1695

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

وطن  ای  خاک ایرانم،  گرفته   نشات  از  جانم

طفیل   راهت   ای   مادر  ،  اسیر شیر و پستانم

مثنوی

خوانش: 771

سپاس: 2

تعداد نظر: 8

دوستان بشنوید اینک که سخن را بکشانم به کریم خان، همان زند سرافراز، که عمرش همه بودست، پی خدمت به رعایا،

گویند که ایشان گذری کرد به باغی که در آن جمع شده کارگر  و جمله ی بنا

بحر طویل

خوانش: 727

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

شهد    شیرین    لبانت    نازنینم    ماندنیست

سرگذشت    عشق   تو     بس    خواندنیست

خوانش: 701

سپاس: 4

تعداد نظر: 7

خواب دیدم   که   قیامت   شده   است

دیدن روی خداوند ؛ سعادت شده است

مثنوی

خوانش: 691

سپاس: 3

تعداد نظر: 8

ز  کوی   یار  می آید؛  حدیث  روضه ی  رضوان

سرم سرخوش، تنم سرشاد؛ دلم پر باشد از  ایمان

خوانش: 862

سپاس: 5

تعداد نظر: 10