🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زنده باد عشق

(ثبت: 225417) اردیبهشت 4, 1399 

 

دوست دارم ترانه خوان بشوم/

محرمِ روحِ این و آن بشوم/

همدمِ جانِ عاشقان بشوم/

دم به دم، در دلی، بیان بشوم/

این چنین، ذکر جاودان بشوم:/

” زنده باد عشق.” //

( سروش، قالبی تازه و توانمند در سرایش پارسی و تا حدود زیادی جامع قالب های دوبیتی، رباعی و سه گانی و

پلی ست میان شعر سنتی و شعر نو)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا