🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زنده رود

(ثبت: 242614) آبان 11, 1400 
زنده رود

 

بی تو این شهر سکوتی ز غم فرهاد است
گر تو شیرین دل و خاطره هستی باز آ..

موسم برگ خزان است و غروب پاییز
ای صدایت نفس باده مستی باز آ..

م. مظفرنژاد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا