🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار مهدیه مظفرنژاد

 

بی تو این شهر سکوتی ز غم فرهاد است

دوبیتی

خوانش: 191

سپاس: 0

مهدیه مظفرنژاد

شهرزاد

مهدیه مظفرنژاد 13 اردیبهشت 1400

 

روزی که ز مادر تو شدی زاد

دوبیتی

خوانش: 202

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

مهدیه مظفرنژاد

آرامش

مهدیه مظفرنژاد 12 اردیبهشت 1400

 

آرامش ما بودن در حال و تغییر

تک بیت

خوانش: 221

سپاس: 0

 

زیبا و دیدنی شده ای همچو سرو ناز

رباعی

خوانش: 225

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

 

گاه گاهی تو بگو شکر خدا غم نشود

دوبیتی

خوانش: 199

سپاس: 2

تعداد نظر: 5

 

تاریکی دی هم رفت؛ بهمن به وصول آید

دوبیتی

خوانش: 194

سپاس: 3

تعداد نظر: 5