🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خاک سحر

(ثبت: 237189) اسفند 27, 1399 
خاک سحر

 

گاه گاهی تو بگو شکر خدا غم نشود
هیچ شهری چو خاک سحر بم نشود

خانواده سپری ایمن و محکم هستند
سایه لطف خدا از سرشان کم نشود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    اسفند 28, 1399

    💐🏵️🌼🌻🌷🌹🌸

  2. کاوه ایزدیار

    اسفند 29, 1399

    👏👏👏👏👏
    🌺🌺🌺🌺🌺

  3. امیر فروزان

    آذر 28, 1400

    درود بر شما، بسیار زیبا بود!

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا