🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زندگی

(ثبت: 230593) مرداد 27, 1399 

 

رنگ می پاشم به روی لحظه های زندگی
این سیاهی را نمی خواهم برای زندگی

آنقدر در خواب دنیا همنشین شب شدم
تا نفهمیدم نشسته مرگ جای زندگی

گرمی دل را خزان سمت زمستان برده بود
رفته بود از خاطرم آب و هوای زندگی

دست بردی سمت سازت؛ کوک شد تار دلم
تا شنیدم نغمه هایی از نوای زندگی

شور ساز تو به همراه شعور شعرهات
زنده کرده مرگ را هم پیش پای زندگی

مرده ای غربت نشین بودم که احساس مرا
کرده شور واژه هایت آشنای زندگی

عظیمه ایرانپور

 

 

 

 

نظرها 18 
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    مرداد 27, 1399

    درود ها بانو
    بسیار زیبا و دلنشین سروده اید
    سربلند باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • عظیمه ایرانپور

      مرداد 28, 1399

      سلام و عرض ادب
      بسیار سپاس از حضور سبزتان
      زنده باشید در پناه خدا🌸

  2. رسول رشیدی راد

    مرداد 27, 1399

    با سلام و درود خدمت شما سرکار خانم ایران پور
    بسیار زیبا
    احسنت
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    آنقدر در خواب دنیا همنشین شب شدم
    تا نفهمیدم نشسته مرگ جای زندگی
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • عظیمه ایرانپور

      مرداد 28, 1399

      سلام بزرگوار
      ممنونم از لطف
      و همراهی شما
      خودم هم این بیت را بیشتر پسندیدم🌺

  3. محمدعلی رضاپور

    مرداد 27, 1399

    سلام و درود
    زنده و سرزنده باشید در پناه خدا
    🌿🌺🌸🌹🌹

  4. طارق خراسانی

    مرداد 27, 1399

    سلام

    خیلی هم خوب و روان و درباره روزگار تیره و تار امروز

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • عظیمه ایرانپور

      مرداد 28, 1399

      سلام و عرض ادب
      قدردان حضور سبزتان هستم
      سپاس🌹

  5. موسی ظهوری آرام

    مرداد 27, 1399

    سلام👏👏👌

  6. علی معصومی

    مرداد 27, 1399

    درود بر شما
    بانو ایرانپور ارجمند
    ◇◇◇◇
    زیبا و پر امید سروده اید
    زندگی یعنی همین
    🌺🌿🌺🌿🌺🌿
    در پناه خدا

    • عظیمه ایرانپور

      مرداد 28, 1399

      سلام گرامی
      ممنونم از توجه و لطف شما
      سبز باشیدو سربلند🌿

  7. مرداد 28, 1399

    درود بر شما روان و قابل تکریم و تمجید است
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷🙏🙏🙏🙏

    • عظیمه ایرانپور

      مرداد 28, 1399

      سلام و عرض ادب
      ممنونم از لطف شما
      و حضور سبزتان💐

  8. ناهید سعیدی

    شهریور 11, 1399

    ❤🌹👏

  9. محمد م

    شهریور 11, 1399

    به قول اون بابا
    این دنیا
    ما گیج بوی رنگیم که بوم
    وسقف زندگی پاشیده
    چیزی حالی مون نیست..

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا