🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زن دل باخته

(ثبت: 5277) دی 13, 1396 

زن دل باخته ی دل مرده

گوش کن زنگ خطر یعنی این..

صبر کن گریه به پایان برسد

عطسه ی قبل سفر یعنی این

شعرم نیمه کاره ست اما..

دلم برا شعر پاک تنگ شده بود

گفتم همین هم بهانه ای هس که برم سایت..

#سوگند_صفا