🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 احساس خریت

(ثبت: 5143) آذر 20, 1396 
احساس خریت

#تک_بیت

من ماندم و چشم تر و احساس خریت

ای بر پدر عشق و همین بی پدری ها..

#سوگند_صفا✒️

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 21, 1396

    درود و سلام بر بانو صفای مهربان

    خوشحالم از زیارتتان

    مشتاق حضورتان بودیم که تشریف آوردید

    به نظر می رسد مشکل در عشق نسیت اعتماد نا بجا  همه چیز را خراب می کند .

    زنده باشید به مهر

  2. طارق خراسانی

    آذر 21, 1396

    سلام بر عزیز بابا طارق

    خودت بهتر میدانی  چقدر برایم عزیزی

    حالا لاتی شعر میگی؟

    این نوع شعر ها که در یک بیت شاعر حرفش را می زند  ماندگاری شان حتمی است.

    دلمریزاااااد

    در پناه خدا

  3. آذر 21, 1396

  4. ‌سلام 

    افکار قاطی وتک بیت لاتی یعنی برپدر عشق صلوات .آفرین

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا