🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار سوگند صفا

زن دل باخته ی دل مرده

گوش کن زنگ خطر یعنی این..

بحر طویل

خوانش: 412

سپاس: 8

تعداد نظر: 8

#تک_بیت

من ماندم و چشم تر و احساس خریت

تک بیت

خوانش: 1541

سپاس: 8

تعداد نظر: 4

سوگند صفا

فریاد…

سوگند صفا 22 آبان 1396

هی داد زدم….

داد زدم…

دوبیتی

خوانش: 931

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

اینم کامل شعر قبلی..

از کوچه های تنگ مدینه خبر رسید

چهارپاره

خوانش: 1098

سپاس: 17

تعداد نظر: 25

بانوی آب..

جان علی..

بحر طویل

خوانش: 752

سپاس: 10

تعداد نظر: 14

با سلام..

مدتی در سفر خواهم بود

چهارپاره

خوانش: 525

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

زن دل باخته ی دل مرده

گوش کن زنگ خطر یعنی این

سایر

خوانش: 643

سپاس: 14

تعداد نظر: 18

باید من از ریشه خودم را جدا کنم

باید به سمت میکده ها اقتدا کنم

خوانش: 1153

سپاس: 9

تعداد نظر: 20

من سرسری بخشیدم و سر تا سرم را برد…

مادر ندیدی،عشق را…همبسترم را برد…

چهارپاره

خوانش: 696

سپاس: 9

تعداد نظر: 17

   

از این بن بست تنهایی

ترانه

خوانش: 1426

سپاس: 8

تعداد نظر: 22

هیچ وقت خوشحالیم رو سر این شعر فراموش نمیکنم. اولین شعری که وزن درست و قافیه و ردیف داشت و اولین نمره ام رو از استاد (بی نشانم)گرفتم????..

یاد اون روزا بخیر..

چهارپاره

خوانش: 749

سپاس: 6

تعداد نظر: 12

افتادی وسط زندگی ام..

درست مثل اتفاق

سپید

خوانش: 638

سپاس: 2

تعداد نظر: 5

تو نه روح منی و نه جان منی..!

تو تمام منی و تمام منی..!

تک بیت

خوانش: 694

سپاس: 6

تعداد نظر: 6

سوگند صفا

سرو خمیده

سوگند صفا 10 شهریور 1395

خون است در این سینه و رود است به دیده..

از اشک رسیدیم به یک بغض رمیده..

خوانش: 529

سپاس: 5

تعداد نظر: 5

سوگند صفا

عشق

سوگند صفا 05 مرداد 1395

تب کردم و لرزیدم و ناگاااااه…دلم رفت

آن واژه که با آن پدرم سوخت همین بود.!     (عشق)

بحر طویل

خوانش: 479

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

سلام و عرض ادب خدمت همه استاد ها و دوستای شاعر عزیزم در شعرپاک..

این یک بند از یک چارپاره هست

بحر طویل

خوانش: 1421

سپاس: 11

تعداد نظر: 13

رفتن دلیل ساده میخواهد 

ماندن ولی یک عشق بی تردید

ترانه

خوانش: 647

سپاس: 7

تعداد نظر: 15

سوگند صفا

دعاکن

سوگند صفا 22 تیر 1395

دعا کن

دعا کن عاقل شوم

سپید

خوانش: 427

سپاس: 6

تعداد نظر: 13

سوگند صفا

مدارا

سوگند صفا 01 تیر 1395

جز وصال تو دگر چاره ندارد دردم

خون دل خورده و با بغض مدارا کردم

دوبیتی

خوانش: 484

سپاس: 11

تعداد نظر: 20

یک تک بیت انتخاب کردم از یک غزل جدیدم

که تقدیم میکنم به همسر عزیزم «جعفر»…

تک بیت

خوانش: 644

سپاس: 7

تعداد نظر: 10