🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سبز و آبی

(ثبت: 1346) اردیبهشت 9, 1395 
سبز و آبی

جهان را سبز می بینند چشمانم از آن روزی

که رنگ چشم هایت را به جنگلزار پاشیدی

زمان را رنگ تک فیروزه ی احساس خود کردی

از آن صبحی که با لبخند پاک عشق تابیدی