🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروشی از تاجیکستان – 2

(ثبت: 234123) آذر 13, 1399 

#Шеъри_суруш

#شعر_سروش

رایگان، خون مهر من جاریست/
نبض عشقم مریض بی باریست /
بی نگاری، کمال بیماریست، /
هجر من انتظار دیدار است.. //

(#شهاب‌_الدین_شجاع)

Ройгон хуни меҳри ман ҷорист, /
Набзи ишқам маризи беборист, /
Бенигорӣ камоли беморист, /
Ҳаҷри ман интизори дидор аст…//

( #Шаҳобуддини_Шуҷоъ)

@
sherepishro

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا