🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش تبری – 10

(ثبت: 240788) مرداد 12, 1400 

🍁 شعر پیشرو 🍁
🍁سروش تبری🍁

پَئیزِ اینتا قرنم. سَر بَهی ئه
فَقِد اِتّا زِمِسُّون دارمه شِ پیش
گَتِ چلِّه بی ِیِه اُ خوردی چلِّه
اُنِما ره ارک ما وندنه شیش

ایشالّادیگه نُوسال دراَمُون مِه

✍🖌#عیسی غفوری(شبره)✒️

پاییز این قرن هم به پایان رسید
فقط یک زمستان درپیش داریم
چله بزرگ و چله کوچک بیاید
ماه اسفند را فروردین به ترکه می بندد

ان شااله سال نو دیگر درامانیم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا