🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش تبری – 12

(ثبت: 240793) مرداد 14, 1400 

سروش تبری

ته مجیک تیرِاُ بلفه هسِّه کمون

کَهو دریوئه چِشّه وومبهِ قروون

تِکِ وِشکو ره بِشکو گِل بَوو وا

جِنافِه خالِ سَر خِش دِلِه اَرمُون

برو یار مهروون.

☘✍🖌#عیسی غفوری(شبره)✒️☘

مژه ات تیر و ابرویت کمانیست
بقربان آن چشمان کبود دریاییت
غنچه لب باز کن تا گل لبت باز شود
آرزوی دلست بوسه بر خال زیر چانه
بیا ای یار مهربان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    مرداد 14, 1400

    کاش جناب عطار مازندرانی،
    خودشان در جمع ما بودند!

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا