🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش تبری – 7

(ثبت: 240785) مرداد 9, 1400 

🏝🏝🏝سروش تبری🏝🏝🏝

اتی سِرِنه نیشتنِه سفرئه سر

حَروم هَلشت کاننه هی دنِّه هدر

کلیندون کِلی ره دس بهیتنه

همه دَرا دَوِس، مَردِم دَر به دَر

بنارس کو؟

✍🖌#عیسی غفوری(شبره)✒️

بعضی سیرند روی سفره نشسته اند
حیف ومیل کرده واصراف میکنند
کلیدقفل رابه دست خودگرفته اند
تمام درب ها بسته ،مردم دربه درند
کجاست دادرس

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 9, 1400

    سلام

    بسیار زیبا

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا