🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش تبری – 8

(ثبت: 240786) مرداد 10, 1400 

🏝سروش تبری🏝

کرچ ما شونه اُ هره ما انه
خِش خِشِ ولگ لینگ بن صدا انه

چشِّه پریک نزه انه تیر ما
مردالِه ماهِ پئیز ، سرما انه

اونگدر جیدکاره بشمار

✍#عیسی غفوری(شبره)

شهریور میرود وماه مهر می آید
زیر پا صدای خش خش برگها می آید
چشم بهم مزده ماه ابان میرسد
ماه آدر پاییز سرما می آید

اونوقت جوجه را بشمار

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا