🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش تبری – 9

(ثبت: 240787) مرداد 11, 1400 

🏝شعر پیشرو
سروش تبری🏝

مه چاهار فَصل بی ته هسسه زمسُّون
بوین لیلک دوسسه دله ارمون

کِ اِنِه مه دله یخِّه اُو کاندی؟

✍#عیسی غفوری( شبره)

تمام چهار فصلم بی تو زمستان است
آرزوهایم را ببین قندیل بسته است

کی می آئی یخ دلم را آب کنی؟

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا