🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش عشق

(ثبت: 258171) فروردین 25, 1402 

 

غزلی گفت و گوش عشق شدیم

جرعه یی (جرعه ای) باده نوش عشق شدیم

باز گفت و سروش عشق شدیم

دی دی دی دی دی دیم

به نگا_آهی که….

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 25, 1402

    سلام و درود

    دستمریزاد

    در پناه خدا🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌱

    • محمدعلی رضاپور

      فروردین 25, 1402

      سلام و درود و سپاس تان
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان 🙏🍃🌹🌹🌹🌹🌹🍃🙏

  2. معین حجت

    فروردین 25, 1402

    درود بر شما💐💐💐

  3. محمدعلی رضاپور

    فروردین 25, 1402

    ویرایش:

    به نگا_آهی که….

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا