🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش هایی از جناب حامی شریبی

(ثبت: 232979) آبان 11, 1399 

سروش هایی
از
جناب حامی شریبی

هرچه میگفتم از عشق زبانت انکار میکرد
بیجهت چشمانت زبان انکار را تکرار میکرد
وقتی از این زبانه ی آتش دلت استغفار میکرد
دل رسوا
همیشه بر دار
تماشا است

#حامی_شریبی
#شعر_سروش : دل رسوا

در آینه جای گریه کردن نیست
در دل شکسته جای پریدن نیست
واژه ی خوبی است پرواز
قفس جای ماندن نیست
روزها
چه
زود میمیرند

#حامی_شریبی
#شعر_سروش : روزها

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    آبان 11, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. موسی عباسی مقدم

    آبان 11, 1399

    درودشادکام باشید🌿💐🍃🙏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا