🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش هایی در پهنه ی بیابان حیرت(1)

(ثبت: 220139) دی 7, 1398 

 

مثل خاک کویر، بی تاب ام/
روی- تَفتیده، چشم- بی آب ام/
آی باران! بیا و دریابم!/
جز تو یارم نیست.//

(سروش، قالبی تازه و توانمند در شعر پارسی و تا حدود زیادی جامع قالب های دوبیتی و رباعی و سه گانی و
پلی ست میان شعر سنتی و نو)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. برای دل من
    یک دهن باران بخوان
    ای آسمان!
    #مینا_یارعلیزاده
    🍃
    درود بر شما جناب رضاپور
    سروشی خواندنی
    سپاس از اشتراک گذاری
    زنده باشید🌷🌷🌷

    • سلام خواهر گرانقدرم
      بسیار سپاسگزارم از التفات شما بزرگوار🌷🌷🌷💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا