🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش هایی دیگر

(ثبت: 210469) خرداد 13, 1398 

سروش هایی از کتاب سفیرشعرفارسی

پَست را اوجِ سرفرازی بُرد/
به حقیقی ترین مَجازی برد/
توی بازی برد/
تبلیغات.//
روز، شب شد. دوباره، شب آمد/
خام ماندیم و صد لقب آمد/
آخرش جان ما به لب آمد/
خام تا خاک … .//
تا که دستش به خونِ گل، تر شد/
مایه دارِ بزرگِ کشور شد/
بار دیگر، قرار دیگر شد/
قتلِ قاتل.//
قله در اوج، لیک نوک تیز است/
خشک و بی لطف و خیر پرهیز است/
پیش من کوهپایه ها بلندترند.//

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 13, 1398

    سلام و.درود

    زیباست
    دلمریراد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

  2. عظیمه ایرانپور

    خرداد 13, 1398

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌸👏

  3. فائزه ناظر

    خرداد 14, 1398

    سللام و عرض ادب
    سروده تان زیباست درودتان باد 🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا