🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر آبی_ 108

(ثبت: 255590) بهمن 16, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر آبی

سروش 108

 

میهمان طراوت خاک ام

همدم این لطافت پاک ام

یعنی ای ذوق پاک چالاکم!

شعر او شده ای (! /؟ /!؟ /. /….)

 

طَرَبستان، بابلعشق
تالاب نیلوفر آبی
تابستان 1401

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 16, 1401

    سلام

    مانند همیشه زیبا و عالی

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 16, 1401

      سلام و درود و سپاس
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان
      🙏🍃🌹🌷🌷🌷🌷🌷🌹🍃🙏

  2. سیاوش آزاد

    بهمن 16, 1401

    سلام
    خاکم و پاکم صحیح نیست؟

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 16, 1401

      سلام و درود
      هر دو شیوه ی نوشتن، رایج است. “ام” چون کوتاهه ی “هستم” است، اگر مستقل نوشته شود، شاید زیباتر باشد.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا