🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر آبی_ 44

(ثبت: 253788) آذر 17, 1401 

سروش های تالاب نیلوفر آبی

سروش 44

 

مثل نیزار مثل شالیزار

مثل این مرغک نشسته ی زار

مثل نیلوفران بی آزار

در دلم قصه هاست.

 

تابستان 1401
طَرَبستان، بابلعشق
محمدعلی رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 17, 1401

    دل پر از غصه های بارانی ست

    قصه ی غصه ها ، فراوانی ست

    مهربانی ، رو به پایانی ست

    زندگی سخت ، تلخ می گذرد

    🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

    درود بر شما جناب استاد رضاپور گرامی

    از سروش زیبایتان لذت بردم

    زنده باشید به مهر

    💐🌿🙏🙏👏👏👏👏🌹❤️

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 18, 1401

      به به!
      درودها و سپاس ها یتان استاد مهدی پور گرانقدر
      🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

      امید که سروش های نابی از شما بزرگوار
      در نشرهای اصلی تان هم بخوانیم!
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان باد
      🌿💐🌿🙏🙏🌷🌷🌷🌷🌹❤️🌿

      • جواد مهدی پور

        آذر 19, 1401

        ارادتمندم استاد

        انشالله

        از سروش های قشنگ شما استادم می آموزم
        امیدوارم بتونم سروش های مناسب بسرایم

        درود هااا❤️❤️❤️❤️🙏💐

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 23, 1401

      🌿🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🌿
      سلام و درود و سپاس فراوان بویژه بابت سروش زیبایتان
      زنده و سرزنده باشید در پناه مهر
      🌿💐🌿🙏🙏🌹🌹🌹🌹🌹❤️🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا