🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر _ 112

(ثبت: 256039) بهمن 22, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر

سروش 112

 

ژاله، شعر چکیده ی عشق است

قامت داغدیده ی عشق است

واژه ای، خود، قصیده ی عشق است

ژاله، کوچک نیست.

 

طَرَبستان، بابلعشق
تالاب نیلوفر آبی
تابستان 1401

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. بسیار عالی بود پیروز و پاینده باشید

  2. زهرا آهن

    بهمن 22, 1401

    درود بر شما جناب رضاپور بزرگوار

    بمانید و بسرایید به مهر

    شاد و پیروز باشید🙏🍃🌿🌷🌺

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 22, 1401

      درود و سپاس تان سرکار خانم آهن گرانقدر
      و همچنین
      🙏🍃🌿🌹🌺💐

  3. مهدی سیدحسینی

    بهمن 22, 1401

    درود بر شما
    با آرزوی سلامتی و توفیق الهی در پناه حق 🌹🌹

  4. طارق خراسانی

    بهمن 22, 1401

    سلام و درود

    چه قدر زیبا

    آفرین

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 22, 1401

      سلام و درود و عرض ادب و ارادت
      پیروز و بهروز باشید در پناه خدا
      🙏🍃🌹🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌹🍃🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا