🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر _ 45

(ثبت: 253789) آذر 18, 1401 

سروش های تالاب نیلوفر آبی

سروش 45

 

دشت، یکسر بهانه پوشیده

جلوه ی عاشقانه پوشیده

دل من هم بهانه پوشیده

از تو خوانده سروش.

 

تابستان 1401
طَرَبستان، بابلعشق
محمدعلی رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 19, 1401

    دشت، یکسر بهانه پوشیده

    جلوه ی عاشقانه پوشیده

    دل من هم بهانه پوشیده

    از تو خوانده سروش

    🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

    سلام و احترام محضر تان استاد رضاپور عزیز

    زیباست

    لذت بردم

    زنده باشید

    💐🌿🙏🙏👏👏👏👏🌹❤️

  2. محمدعلی رضاپور

    آذر 23, 1401

    🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
    سلام و درود و سپاس تان استاد مهدی پور گرانقدر
    خداوند مهربان یارتان
    🌿💐🌿🙏🙏🌷🌷🌷🌷🌹❤️🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا