🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر _30

(ثبت: 252936) آبان 25, 1401 

سروش های تالاب نیلوفر آبی

سروش 30

دوست دارم نسیم باران را

این شمیم خوش خرامان را

عطر سرشار یاد یاران را

به دل و جان بزن!

 

تابستان 1401،
طَرَبستان، بابلعشق،
تالاب نیلوفر آبی،
محمدعلی رضاپور (مهدی)

شعر سروش:
گونه ای کوتاه از شعر پیشرو (آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو) با پایانی متفاوت و برجسته.

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. آرمان پرناک

    آبان 25, 1401

    سلام و عرض ادب جناب رضاپور گرانقدر
    سروش بسیار زیبایی بود
    قلمتان سبز
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 28, 1401

      سلام و درود و سپاس جناب پرناک گرانقدر
      لطف فرمودید بزرگوار
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. عظیمه ایرانپور

    آبان 25, 1401

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا