🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر_ 115

(ثبت: 256540) اسفند 3, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر
سروش 115

 

دل و تالاب و ناز نیلوفر

پاکی دلنواز نیلوفر

شوق جان از طراوتش لبریز

چه گرامی!

شاعر سرفراز نیلوفر

باز ماییم و راز نیلوفر

بی قرارند مرغکان هوا.

 

طَرَبستان، بابلعشق
تابستان 1401
تالاب نیلوفر آبی

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور(مهدی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    اسفند 3, 1401

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    قلمتان سبز💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا