🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر_ 17

(ثبت: 252470) آبان 6, 1401 

 

سروش های تالاب نیلوفر آبی

سروش 17

آمدم تا کمی دچار شوم

بیش تر عاشق قرار شوم

دوست دارم دوباره باران را

خوش بخواند

شاید این بار، بی قرار شوم

آمدم یار یار یار شوم

آمدم یار یار یارم باش!

 

تابستان 1401،
طَرَبستان، بابلعشق،
تالاب نیلوفر آبی،
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):