🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه – 4

(ثبت: 249769) مرداد 14, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر،
سروش 4

پیش درياچه، می کشم دریا

می شوم پُر از آیه های صفا

می نشینم کنار پاکی گل

ساده، دلداده، بی ادعا

می سرایم سروش روح افزا

زندگی را چرا نباید زیست؟!

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

10 مرداد 1401 کوچنمای خورشیدی،
بابل، بوستان دریاچه(های سه قلو) ی نیلوفر آبی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. زهرا آهن

    مرداد 15, 1401

    درود بر شما
    زیبا بود🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا