🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه _ 10

(ثبت: 250142) مرداد 30, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر،
سروش 10

این جا، تالاب است

پایان جریان آب است

مرداب است

آب هم که باشی

بی حرکت

می میری.

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

10 مرداد 1401 کوچنمای خورشیدی،
بابل، بوستان دریاچه(های سه قلو) ی نیلوفر آبی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. الیاس امیرحسنی

    مرداد 30, 1401

    سلام استاد
    این هم سروشی از من ببینید خوب است
    سروش هم خوب است
    مطهری بهتر
    هدایت اما بد
    جلال از او بدتر
    فلانی اما خر
    درود بر رهبر
    ببخشید اگر ادب نداشتم 🌺🌺🌺🌸🌸🌸

    • محمدعلی رضاپور

      مرداد 30, 1401

      سلام و درود
      سپاس تان رفیق!
      حالا چقدر این قدر سیاسی اش کردید؟! در سروش البته پایان سروده را متفاوت به کار می بریم.
      🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌸

  2. زهرا آهن

    مرداد 31, 1401

    درود بر شما

    تالاب‌ها زیستگاه موجودات و گیاهان زیادی هستند. آب حتی یکجا نشین هم که باشد باز در خود زندگی‌ها جاری دارد

    پایدار باشید🌷🌹

    • محمدعلی رضاپور

      مرداد 31, 1401

      درود و سپاس تان
      بله،
      البته گاهی و از جمله با توجه به منظور این سروش،
      مضمون پردازی شاعرانه،
      اولویت پیدا می کند بر ارائه ی نظری کاملا منطقی‌.
      این جا هم دنبال مضمون پردازی شاعرانه بودم و از این زاویه نگاه کردم.
      از زاویه های دیگر، بارها نگاه مثبتی به قضیه داشته ام.
      سپاس از توجه تان
      خداوند، یارتان 🌷🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا