🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه_ 98

(ثبت: 255341) بهمن 6, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر

سروش 98

 

شهر بابل، ترانه ی تالاب

بعدِ باران طراوت بی تاب

غنچه آواز مرغ و رقص درخت

چمن و بید و باد و سنجاقک

گل و پروانه، شبنم شاداب

هر نگاهی، سروش ذکرش باد!

 

تابستان 1401،
طَرَبستان، بابلعشق،
تالاب نیلوفر آبی،
محمدعلی رضاپور (مهدی)

شعر سروش:
گونه ای کوتاه از شعر پیشرو (آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو، با ترفندهایی ویژه) با پایانی متفاوت و برجسته.

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. رسول علی محمدی

    بهمن 6, 1401

    سلام ودرودها
    خیلی زیبا و دلنشین
    مانا و توانا باشید و سایه پرمهرتون‌مستدام 🙏🌹

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 6, 1401

      سلام ها و درودها و سپاس ها یتان جناب علی محمدی گرانقدر
      زنده و سرزنده باشید در پناه خدا 🙏🌹🌷

  2. مسعود مدهوش

    بهمن 6, 1401

    درودتان استاد رضاپور ارجمند🌿☘️🍂🌾🌾🌹🍃

    زیبا و دلنشین،قلمتان نویسا🍃🌹🌾🍂☘️🌿🌿

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 6, 1401

      درود و سپاس تان جناب دکتر مدهوش ارجمند
      زنده باشید بزرگوار
      🌿🌿🍃💐🍃🌹🌺🍃🌹💐💐🍃🌿🌿🙏

  3. زهرا آهن

    بهمن 6, 1401

    درود بر شما جناب رضاپور بزرگوار

    چشمه ذوقتان جوشان

    پایدار باشید به مهر🌿🍃🌹🌷🙏🌷🌹🍃🌿

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 6, 1401

      درود و سپاس تان سرکار خانم آهن گرانقدر
      🌿🍃🌹🌷🙏🌷🌹🍃🌿🙏

  4. سیاوش آزاد

    بهمن 6, 1401

    سلام
    عالمگیر باشید گرچه اولیایی تحت قبابی لا یعرفهم غیری

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا