🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرو ناز

(ثبت: 246990) فروردین 24, 1401 

 

به پای تو سرنوشت من تباه شد
و آرزوی دل همیشه آه شد

تمام عشق و خواستن
سوال بی جواب شد
و رویای سبز زندگی سراب شد

هزار شکوه دارم از خدا
حکایت من و تو شد
قصه ی شاهزاده و گدا

بی تو در بند تنهایی
با دلم حضرت غم دمساز شد
پرو بالم شکست در کنج قفس
مرغ مینای دلم در حسرت پرواز شد

شور و شیدایی
عمر و هستی
فدای آن سرو ناز شد
خاطرش آمد در خیال و
عقده های دل من هم باز شد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):