🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سفر

(ثبت: 267759) بهمن 29, 1402 

 

سوزن حادثه
نخ می دهد
به فاجعه ی ریل ها

ازحافظه ی آهن
پاک می کنیم
خاطره ی سفر را

 

✍#شیدا_شهبازی
📚#خوشه_خوشه

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. برهان جاوید

    اسفند 1, 1402

    درود
    ارتباط عمودی و افقی واژه ها در این اثر به طرز زیبایی خوش نشسته است
    دستمریزاد
    👏👏👏🌺🌺

    • شیدا شهبازی

      اسفند 2, 1402

      سلام و درودسپاس از حضورتان و لطف شما
      🙏🙏🙏💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا