🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سنگ صبور

(ثبت: 222978) اسفند 8, 1398 

 

وقتی که تنهایی دلت یک مرد میخواهد
سنگ صبوری محرم و همدرد میخواهد

هنگام خشم و فاجعه در قلب اقیانوس
یک مرغ طوفان زاد و دریاگرد میخواهد

وقتی به تاریکی و تنهایی گرفتاری
آزاد مردی عاشق و شبگرد میخواهد

مغرور هستند و قوی زنهای با احساس
زن بین قلب و عقل شهرآورد میخواهد

چون تشنه ای تنها در این صحرای بی
پایان
تنها فقط یک جرعه آب سرد میخواهد

آه از دلِ وامانده در سلول تنهایی
جان را تهی از عاشق تو زرد میخواهد

#آذر_رئیسی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. علی معصومی

    اسفند 8, 1398

    درود بانو
    زیبا سروده اید

    می دانم ای دل باز هم آن مهربان را که
    با غمزه ای دیوانه ات میکرد می خواهد

    🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا