🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه شعر کوتاه

(ثبت: 223974) اسفند 26, 1398 

 

1

کارد
رو به روی آفتاب
سرگرم قطع خودش بود
نیم آگاهی
نیم عدالت

2

به این سو
به آن سو
شکوفه داد
از لبه ی گلدان گرداگرد را نگاه کرد
ـ مقصدم چیست؟!

3

سالن نمایش ناب ترین صحنه های گاوبازی در تاریخ اسپانیا
و هندویی که نجات ملکوت را
در شکست می بیند؛
انسان و قاب

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 26, 1398

    نیم آگاهی
    نیم عدالت
    می شود انصاف

    سلام

    دستمریزاد

    قطعه مفهومی

    تقدیمی : 🌸

    گر خیالی ، آرزو داری ، دلا
    با همان پنهان نیمی راه را

    در نوردی تا رسی بر مقصدی
    انتها راهی ، نمایان ابتدا

    ولی اله بایبوردی

    26 / 12 / 1398

    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا