🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه گلشن تبری از عطار مازندرانی

(ثبت: 232974) آبان 8, 1399 

🏝سه گلشن تبری🏝

از عطار مازندرانی،
جناب عیسی غفوری(شِبرِه)

کله پیش، ماشه به دس، چَچکَلِ دی چش بورده نار

بدیمه شه جان مار ره دره خمیر هاکنه
اِتی کلوا اُ توتک یا اینکه فطیر هاکنه
کلین ره پِه دائه اُکلوا ره ایارده بریم
پَتِه شیر ره مائه زو بئیره پندیر هاکنه
اِتی لاکندی ئه گهره وچه ره خو بَوِرِه
بدیمه جوونی ره چتّی دره پیر هاکنه

بگمون بویمه ویشار ناکله دیِّه نا مار

🏝✍🖌عیسی غفوری(شبره)✒️🏝

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 8, 1399

    ❤️❤️🌹🌹🌹💐💐💐

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 8, 1399

      ❤️❤️🌹🌹🌹💐💐💐🌿

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 8, 1399

      سلام و درود و سپاس و ارادت
      تقدیم بزرگ مان، عطار مازندرانی،
      جناب عیسی غفوری(شِبرِه) عزیز
      ❤️🙏

      • آبان 8, 1399

        درود استاد سپاسگزارم

  2. جواد مهدی پور

    آبان 8, 1399

    سلام و عرض ادب و ارادت محضر استاد گرانقدرم جناب رضاپور عزیز

    درست است نتونستم این شعر بسیار خوب را خوب بخوانم
    ولی میدانم که انتخاب استاد عزیزم جناب رضاپور انتخابی شایسته و گهربار است

    درود های فراوان نثار جناب عیسی غفوری گرامی که این اثر فاخر را خلق کرده اند

    سر بلند و پیروز باشید به مهر

    درود هاااا

    💐🙏❤️🙏💐

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 8, 1399

      سلام ها و درودها
      و سپاس تان
      جناب دکتر مهدی پور عزیز
      بسیار محبت فرمودید
      بزرگوار
      💐💐❤️🙏❤️💐💐

  3. Respina

    آبان 30, 1399

    درود برشما
    عمو عیسی ته تڪ دور

    با سپاس اهــورا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا