🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه گلشن تبری – 3

(ثبت: 241206) مرداد 30, 1400 

💥شعر پیشرو💥

💥سه گلشن تبری💥

خیالِ سفره ئه گِرِّه بُشامه

بدیمه تنه خیال ، بَویئه کنِّهو تاشه
دکته پاک منه جان دَرِه بَزنِه مِنِه ریشه
چَکا په زَمبه اُ هی، قُلا قَع کِمبه منمه
گِنه چِشمُونِّه دَوِن دَکِته، شال تِنِه ویشه

هلُ ولا خُو گِلِ هِرِستامِه

✍🖌#عیسی_غفوری(شبره)✒️

Telegram.me/navayetabari
👆👆👆 join 👆👆👆

گره یِ سفره خیال را بارکردم

خیالت را دیدم مثل تیشه شده بود
پاک لجانم افتاد داره ریشه ام را میزند
هی. دس وپا میزنم سرو صدا میکنم منم
میگویدچشمان راببند شغال به بیشه ات افتاد

ازترس خواب آلود بیدار شدم

💥شعر پیشرو 💥
💥 سه گلشن تبری 💥

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا