🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سوختیم باران

(ثبت: 242301) مهر 26, 1400 
سوختیم باران

《سوختیم باران》

منتقم کدام خونی باران؟

که “خشک و تر
با هم سوخته ای”

✍#لیلا_بهمنی(سالیز)
۲۴مهر۱۴۰۰

 

 

 

نظرها
  1. حامدنوروزی

    مهر 26, 1400

    درود
    عالی بود
    مانایی باشید

  2. مریم سالاری

    مهر 26, 1400

    باشکوه و زیبا

  3. مریم سالاری

    مهر 26, 1400

  4. سلام علیک
    باران که لب شعله به هم دوخته است
    حالا چه شده خشک و تری سوخته است؟!

    باران بلا بوده و یا صاعقه که؛
    شلاق به انتقام افروخته است؟!

    !!!!!!!!!!!!!

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا