🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سوزدل

(ثبت: 1679) خرداد 19, 1395 
سوزدل

قطره گِل زده رویاندگُلی

قطره های دیده سوزاند دلی

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 20, 1395

    سلام

    خیر مقدم

    • جمشید جعفری

      خرداد 20, 1395

      باسلام جناب خراسانی

      ازوقتی که گذاشتید ممنونم

      سلامت باشید

  2. سحر جهانی

    خرداد 20, 1395

    سلام وخیرمقدم 

    خوش آمدید …….

    • جمشید جعفری

      خرداد 20, 1395

      باسلام سرکارخانم جهانی

      ازوقتی که گذاشتید ممنونم

      پایدارباشید

  3. جواد مهدی پور

    خرداد 21, 1395

    سلام

    خوش آمدید

    درود بر شما

    • جمشید جعفری

      خرداد 21, 1395

      باسلام جناب مهدی پور

      ازوقتی که گذاشتید ممنونم

      سلامت باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا