🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سوسو

(ثبت: 264958) آبان 10, 1402 
سوسو

گم شده ام
در امتداد فاصله
با سو سوی امید
روشن می کنم
کوره راه آمدنت را

 

#شیدا_شهبازی
#چامک

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. برهان جاوید

    آبان 10, 1402

    درود
    بسیار عالی
    چند مورد از اثار شما را خواندم و نکته ای که باید اشاره کنم این است که

    اگر بیشتر با کلمات بازی کنید و فکر ها را درگیر مفاهیم و کشف راز ها،اثری جاذب تر و جالب تر رقم خواهید زد.بخصوص با بهره گرفتن از ارایه ها ی بیشتر.
    موفق و پیروز باشید
    🌺🌺🌺

    • شیدا شهبازی

      آبان 13, 1402

      سلام و احترام
      ممنون از نکته ی به جا
      بله قطعا بازی با کلمات جلوه گری بیشتری دارد
      👌👌💐

  2. مهرداد مانا

    آبان 11, 1402

    سلام
    منم با برهان موافقم

  3. مهدی سیدحسینی

    آبان 15, 1402

    🌹🌹👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا