🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سیاووش

(ثبت: 257631) فروردین 21, 1402 
سیاووش

 

سیاووش می شوم
در گذراز تالاب های تردید
آتش بزن
راههای رسیدن به آغوشت را
هفت تالار
فاصله هم باشد
سیاووش وار می دوم

 

#شیدا_شهبازی
#سپکو

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها 10 
  1. محمدعلی رضاپور

    فروردین 21, 1402

    درودتان

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 14, 1402

      سلام و درودسپاس از حضورتان در پناه خدا💐🙏

  2. مسعود آزادبخت

    فروردین 21, 1402

    با درود و احترام
    این شعر را باید سیاوش آزاد ببیند و نظر دهد
    🌹🌹🌹

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 14, 1402

      سلام و احترام
      خوشحال میشم 🙏🌸

  3. فروردین 21, 1402

    درود
    هفت تالار یوسف
    و سیاوش!
    آفرین بر شما ، جالب شد🌺

    و تو ای آتش هوس اگر شرر برپا نمیکردی…

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 14, 1402

      سلام و درودسپاس از حضورتان
      ممنون از نظر شما
      در پناه خدا💐🌸🙏

  4. طارق خراسانی

    فروردین 21, 1402

    سلام و درود

    عالی ست

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌🌱

    • مهرداد مانا

      فروردین 22, 1402

      اما انگار این چخماخ
      در هیمه ی خیس کاووس نمی گیرد …

      آفرین بر شما

      • شیدا شهبازی

        اردیبهشت 14, 1402

        سلام و عرض ادب
        ممنونم
        🙏🙏

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 14, 1402

      سلام و درودسپاس از حضورتان🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا