🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاعر بی تاب

(ثبت: 246907) اردیبهشت 17, 1401 

 

نمی ‌دانم ‌که ‌شبها، من ‌شاعری ‌بی ‌تاب ‌می ‌شوم ‌یا ‌نه!
‌تو ‌عاشقانه ‌مرا
‌غزل ‌وار ‌می ‌سرایی ‌و ‌می ‌سرایی.
‌و ‌اینگونه ‌است ‌که
‌دیوانی ‌ساخته ‌ای ‌از عشق ‌و ‌عشقی ‌ساخته ‌ای ‌از ‌احساس.
‌و ‌احساسی ‌مملو ‌از ‌زندگی.

حسن_سهرابی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا